Arhiviranje

Traži ponudu

Arhiviranje dokumentacije jedan je od izazovnijih, a sa druge strane i jedan od  najmanje prioritetnih poslova u većini poduzeća.

Vi znate da je cijeli život vaše firme ispisan na tim papirima. Tu su podaci o klijentima, zaposlenima, poslovnim partnerima, poslovnim procesima…

Mi, iz iskustva u radu sa brojnim klijentima, znamo da je čuvanje poslovne dokumentacije van sjedišta tvrtke, jedan od dobrih načina da se poveća produktivnost i efikasnost zaposlenih, ali i sigurnost samog poslovanja.

Bez obzira da li su vaši ormari za registratore puni ili jednostavno želite da pojačate sigurnost, dajemo vam mogućnost da vašu poslovnu dokumentaciju čuvate u kod nas.

Budite mirni, jer je vaša poslovna dokumentacija sigurna i vama lako dostupna u svakom trenutku.

Šta dobijate arhiviranjem u Viziji?

  • Veći uredski prostor
    Čuvanje dokumenata van sjedišta vaše tvrtke znači da možete osloboditi prostor u svom uredu i smanjiti nered.
  • Veću produktivnost
    Uklanjanje nepotrebne dokumentacije iz ureda, pomoći će vašim zaposlenima da brže pronađu dokumente koji su im potrebni, a to će, znate i sami, kao rezultat dati veću efikasnost i produktivnost.
  • Sigurnost
    „Vizija“ je mjesto gdje se poštuju svi zakoni o sigurnosti i povjerljivosti informacija. Mjesto gde vaše privatne informacije nikada neće biti ugrožene.
  • Dokumentaciju čuvamo do Zakonom propisanog roka.